Ce defineste succesul unei afaceri? Pentru cea mai mare parte a secolului trecut a fost nivelul profitului. Ca masura-cheie a succesului in afaceri, profitabilitatea era ca o lege a fizicii de necontestat, precum gravitatia. Dar ceea ce a fost odata o caracteristica naturala a devenit o capcana pentru companii si manageri care nu sunt capabili sa se adapteze la noi situatii si sa-si schimbe obiectivele.
Doua
companii mari din domeniul tehnologiei ilustreaza perfect aceasta schimbare,
potrivit Harvard Business Review. Spre
exemplu, Microsoft sub Steve Ballmer. Fostul CEO considera ca principala masura a succesului unei companii este
nivelul profitului si era pe buna dreptate mandru de…
companii mari din domeniul tehnologiei ilustreaza perfect aceasta schimbare,
potrivit Harvard Business Review. Spre
exemplu, Microsoft sub Steve Ballmer. Fostul CEO considera ca principala masura a succesului unei companii este
nivelul profitului si era pe buna dreptate mandru de…
[ Citeste articolul pe DailyBusiness.ro ]